EĞİTİM KURUMLARININ DİKKATİNE!

11.09.2013 tarihli Genel müdürlüğümüzün www.isggm.gov.tr internet adresinden yapılan “12.09.2013 Tarihinde Sonuçları Açıklanacak Sınavlara İlişkin Önemli Duyuru” başlıklı duyuruda: “Sınavları kazanan adayların belge talepleri, eğitim aldıkları kurumlar tarafından Genel Müdürlüğümüze iletilecek olup, bu konuda izlenecek yol hakkında 17.09.2013 tarihine kadar yayınlanacak ikinci duyurunun beklenmesi, bu tarihten önce belge talebi konusunda herhangi bir girişimde bulunulmaması gerekmektedir.” ifadesi yer almaktadır.


Bu itibarla belge başvurularının daha sağlıklı ve hızlı olması, adaylara en kısa sürede mağduriyet yaşatmadan belgelerinin iletilmesi Genel Müdürlüğümüz ve Eğitim Kurumlarının işlemleri uyumlu bir şekilde yapması ile sağlanacaktır.


Belge hazırlama ve teslim sürecinde izlenecek yol ve yöntemler ile ilgili daha hızlı iletişime geçebilmek için Kurumunuzun “daimi, etkin” kullanmakta olduğu bir e-posta adresine (mümkünse yedek e-posta adresi ile beraber…  örn: sorumlu müdürün e-posta adresi yada büro hizmetlerinin e-posta adresi gibi…) ihtiyaç duyulmaktadır.

 
En geç 16.09.2013 tarihine kadar kurumunuz işlemlerinde kullanılmakta olan ve sürekli takip edilen bir ya da iki e-posta adresinden sebahattin.goker@csgb.gov.tr  adresine “eğitim kurumunun adı/şube adı/iletişim bilgileri/irtibata geçilecek kişinin adı soyadı” gibi bilgileri içeren bir adet e-posta gönderilmesi gerekmektedir.
Gereği rica olunur.

 

İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü

Yetkilendirme Daire Başkanlığı